100912

Förmiddagen bestod av mys med min fina pojk innan han åkte hem. Titta vad jag hittade i vårt skafferi när Johannes frågade om vi hade oboy som han kunde dricka till frukosten, haha! Vadå för gammal?! Vi borde nog rensa skafferiet oftare (a.


Vid kvart över ett tog jag och mitt lag bussen till Reftele för match. De har redan vunnit serien, men det hindrade ju inte oss i första halvlek. Vid paus ledde vi med 0-1. Målet gjort av Matilda och jag gjorde assist. Hur som helst så gick det inte lika bra i andra halvlek, och vi släppte in tre mål. Det är sånt som händer. Jag vill bara säga också att jag älskar min Isabella Silvis Holmberg! ♥


Kommentarer
Postat av: silviiiis

awwww , i love you to babe ! <3

2010-09-12 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0