100910

Skön skoldag! Dagen började med en mattelektion, och efter halva lektionen typ var jag och Linda klara med det vi skulle göra, så vi bara satt och snackade resten av tiden. Efter matten hade vi tyska, och vi bara kollade på film där. Sen fick vi glass och en liten chokladkaka var av vår sköna vikarie, haha! Kan vi inte ha honom jämt? Sen hade vi geografi och den lektionen var som vanligt. Där efter slutade vi eftersom vår engelska- och svenskalärare är i Kenya. Därför tog jag, Linda och Natta ettbussen hem till Landsbro och hälsade på vår kära skola. Fatta vad jag saknar alla lärare där! Jag vill tillbaka dit nu!


Ikväll är det insparken, men jag har verkligen ingen lust alls. Funderar på att skippa det? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0