TORSDAG

Det känns nästan lite onödigt att man åkte till skolan idag, för jag vet inte om jag lärde mig så mycket på lektionerna jag hade. Först var det ju tyska, och där hade vi bara läxförhöret som var lite nödvändigt (a. Efter 10 minuters rast hade vi engelska utan lärare. Eller vi hade lärare, men hon satt utanför klassrummet och pratade med oss i klassen en och en om en diagnos vi gjort och vad vi hade för betyg tidigare mm. Måste bara lägga till att jag missade bussen idag med, haha! Vi har sovmorgon till klockan ett, och jag missar bussen. Bra jobb Ida! Tur att man har en snäll morfar som kunde skjutsa in mig (a.

När jag kom hem från skolan låg inget annat än en krabba i kylskåpet och väntade på mig. Så himla gott! Om ni inte har ätit krabba någon gång, så borde ni köpa nu i höst när det är säsong för det. Glöm inte att ha kniv och nötknäckare framme bara! ♥

Mums (dålig mobilbild)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0