TODAY IS GONNA BE THE DAY

Idag började dagen med att jag höll på att missa bussen, men jag lyckades komma fram till hållplatsen precis när bussen rullade in. Tur ska man ha ibland (a. Första lektionen sen var historia där vi hade läxförhör, kunde gått bättre, men jag svarade iallafall på något. På engelskan kollade vi på film och på tyskan gjorde vi inte mycket heller. Sista lektionen hade vi geografi som jag höll på att somna på. Sjukt vad trött jag var! Eller är fortfarande. Det är ju så himla kallt och tråkigt väder ute att man blir det. Så när man kom hem hoppade man ju i underbara mjukiskläder. Nu blir det att plugga lite. Ska nog baka en liten kaka med sen (a. ♥


SHIT DET SNÖAR UTE SÅG JAG NU! NOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0