SKIDTRÄNING

Herre gud vad trött jag har varit idag. Dagen började med en sovmorgon, men om det hjäpte något vet jag inte. Första lektionen sen hade vi historia. Vi hade läxförhör om Antikens Grekland och Romarriket, hej IG! På svenskan fick vi göra någon referatövning och på musiken spelade vi instrument. Bäst på piano är jag ;).

Efter skolan gick jag ner på stan och kikade lite. För en gångs skull köpte jag ingenting till mig själv (stolt)! Utan det blev bara en födelsedagspresent till Anna. Jag köpte även kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag idag (a.


Anna tvingade med mig på skidträningen idag med. Jag har blivit förkyld, så jag tänkte bara ta en joggingrunda. Eftersom det var första träningen idag sa Anna att det skulle vara en kort och inte jobbig träning. När jag kommer till träningen säger vår tränare att vi ska köra hårt intervallpass. Anna kan ju glömma att få sin födelsedagspresent nu ;). Haha! Jag klarade mig iallafall i genom träningen, och det känns ju bra efteråt (Y). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0