101023

Hejsan!

Igårkväll var det ju hotellet. Det var helt okej, men man tappade typ suget på det när man fick stå i kö en timma för att komma in. Alla folk typ sprang in före i kön och så hela tiden, så man kom bara längre och längre bak. På insparken tog ju poliserna bort dem som gick före, men inte igår. Då stod poliserna bara och glodde fast alla klagade på dem att de skulle göra något åt det. När vi väl kom in blev det ju lite dans och så. Man träffade också en hel del folk man inte träffar längre. Sjukt kul att se alla! När vi sen skulle hem ställde vi oss i kön för att få våra jackor. När man lämnade in jackorna när man kom fick man ett nummer och så satte de ju samma nummer på sin jacka, men tror ni inte att de lyckas blanda ihop alla nummer?! Så istället för att bara säga sitt nummer, fick alla personer stå och beskriva hur sin jacka såg ut, och alla har ju typ lika dana jackor. Det var så jäkla mycket folk! Alla bara tryckte så jag trodde att jag skulle klämmas ihjäl i den kön ett tag, sen var det så himla varmt så man blev svimfärdig! Nära döden upplevelse. Efter en och en halv timma i den jäkla kön fick vi våra jackor. Heja hotellet! Vi kom i säng vid halv tre när det stängde vid ett, vadå segt? Vissa fick inte sina jackor för att de typ inte hittade dem eller något, så en jag känner fick inte sin jacka förän halv fyra på morgonen och vissa fick hämta sina jackor idag! Fan vad dåligt! Hur som helst så är jag hemma nu. Skönt! ♥

Bella så söt när hon sover (a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0