101009

Hej!

Det jag skulle fixa igår blev det inget med, och som svar till Josefine så skulle jag inte köpa något som skyddar mot något, haha! Utan jag skulle ta hål i den där lilla saken på örat. Jag vet inte vad den heter, haha! Men det blev inte så för att min var så liten att det inte gick att köra med pistol, utan isåfall med nål, och det tror jag inte att jag vågar.

Idag har jag, mamma och Johannes gått på stan lite. Jag fick med mig lite nya saker hem (Y). Vi kollade även på Robin som sjöng på torget. Duktig som in i är han ju! Ni som inte har hört han, lyssna på http://www.youtube.com/user/RobinCroona. Här är mina köp med ♥


Kängor - Nymans


Spetsmagtröja - JC


Spetsskjorta - Gina Tricot


Tjocktröja - JC


Öronhängen - Gina Tricot
Nagellack - Depend, IsaDora

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du det svarta graFfiti nagellacket?XD

2010-10-09 @ 16:21:49
Postat av: josefin

hahahhaha, sorry!

2010-10-09 @ 16:47:43
URL: http://josefinflink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0