101007

Grattis till kusinen Ellen som fyller 17 år idag! :)

Jag vaknade av att mamma var inne på mitt rum idag på morgonen och ville gå ut med Issa som sov i min säng. Annars hade jag nog sovit än eftersom jag inte börjar förän vid 13.00 idag (Y).

Igår var jag ju på Speedway när Elit Vetlanda tog hem SM-guldet! Härligt som in i! När jag kom dit var det hur lång kö som helst, men jag smet före (a, så jag kom in snabbt ändå. I början var det lite nervöst, men det löste sig ju till slut, och i heat 14 var det avjort. Jag, Bella, Malin och Linda fick jobba för fullt efter heat 14 då vi sålde SM-guld T-shirtar och kepsar. Kaos! Vi slängde oss över varandra och skrek storlekar hit och dit för att det skulle gå snabbt, haha! Vi skulle ju egentligen fått var sin tröja, men eftersom storlekarna tog slut fick vi ju sälja de vi hade på oss :(. Inte Bella och Linda då eftersom de fuskade och vägrade ta av sig sina, illa brudar ;). Så jag kan inte säga annat än riktigt bra kväll igår även fast jag inte fick med mig någon T-shirt hem! ♥

Snygga brudar i snygga T-shirts!


Hell yea!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0