CAN YOU TELL ME ONCE AGAIN...

Dagen började med att jag satt och snackade med Linda, Natta och Matilda. Vi började prata om våra mobiler och hur länge till vi skulle ha dem. Jag berättade att min skulle hålla i ett halvår till, men det kommer den lätt göra. Precis när jag säger det råkar jag bryta sönder mobilen lite och så lossnar en del, haha! Typiskt. Jag har halvlagat den nu, så det syns knappt (a.


Sen gick jag, Bella och Lydia till fotbollen. Första matchen tror jag vi mötte en Jönköpingsskola. Vi vann den med 6-2, och jag fick göra mål (a. Vi kunde vunnit med fler mål, men vi fick inte in chanserna. Andra matchen blev lite tuffare mot JB i Linköping eller något sånt. Vi var väl ganska jämna med dem, men fick inte in bollen i målet, så vi förlorade den med 3-0 och gick inte vidare. Den domaren där idag gillar verkligen inte oss. Det gör han inte när vi spelar utomhus heller.

Eftersom Dejan allmält oss lediga hela dagen idag, så slutade vi vid ett då matchen var slut. Ganska skönt! Men jag och Bella kollade på killarnas match (som de vann med 5-0 tror jag). Vi tog fem i tre bussen hem, så nu ska jag käka lite och sedan plugga. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0