101130

Sista december har allt varit en ganska händelserik dag. Först på morgonen när jag och Bella åkte till träningen glömde jag mobilen i bilen, så var mobillös hela dagen. Sen på själva träningen var jag så sjukt trött så jag typ somnade mitt på plan! Det hände även något konstigt med min fot, så jag fick gå av den sista minuten. Efter fotbollen hade vi idrott, och idag skulle vi åka skridskor. Linda, Matilda och jag trodde att vi skulle samlas utanför idrottshallen, men icke. Vi gick till slut ner mot Tjust kulle, och där var hela klassen. Vi blev en halvtimme försenade, haha, men för Maggan gör det nog ingenting. På en grej skulle vi åka slalom genom några koner. Jag skojar inte när jag säger att hon visade oss minst 20 gånger hur man gör det. Vem vet inte det?! Finns ingen segare... När vi visat upp våra skills på skridskor fick vi gå tillbaka hela vägen till skolan och ha matte med vikarie, där jag satt och sov hela lektionen. Sen hade vi mentortid med Maggan. Som alltid gick hon igenom "veckans nyheter" först. Hon började prata om att det var skol-SM igår, men att hon inte visste hur det gick. Eftersom jag var med sa jag att jag visste, men inte hörde hon det. Så hon fortsatte prata om det och jag sa igen att jag var med, men hon hörde inte det heller utan fortsatte prata. Natta fick lite panik och skrek ut i klassrummert att jag var med, men nej, inte hörde hon det heller. Sen till slut fick Jakob ta tag i det, och först då märkte hon det. Skön vår lilla mentor, verkligen!

När vi skulle hem sen var bussen typ en kvart för senad! Fick stå ute och frysa i kylan, segt! Inte blir det bättre av att jag måste plugga massor nu, så vi hörs senare. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0