101125

Idag var det en riktigt onödig dag i skolan. Första lektionen hade vi ingen lärare, utan bara en lärarstudent. Vi kollade bara på en film och sen diskuterade vi frågor, onödigt! Eftersom vi inte hade någon tyska idag så hade vi tre timmars rast, så jag och Matilda gick ner på stan och hade sjukt kul! Den flickan är ju underbar! Fick med mig hela tre par öronhängen hem och en ring. Sista lektionen sen hade vi engelska och så var det någon irländska som berättade om Irland. Inte superintressant. 


Jag tog sällskap med Matilda i bussen och hade minst lika kul där. Nu sitter jag hos Johannes, och knäppot försöker göra sugmärken på min arm, nej han är inte normal, haha! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

du är underbar, fina du! <3

2010-11-25 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0