101112

Igår efter utvecklingssamtalet åkte jag med mamma och pappa ner till stan. Vi köpte äntligen en router! Så efterlängtat. Efter det tog jag bussen till Åseda för att överraska pojken min, jag hoppas han blev lite glad (a.

Idag på första lektionen hade vi matte, och då fick vi tillbaka proven vi gjorde i tisdags. Jag älskar lärare som rättar prov snabbt! Jag fick faktiskt VG+, är chockad över att det gick så bra! På engelskan hade vi prov med, och det kändes bra iallafall. Man får hoppas på ett bra resultat! Skolakatalogen hade kommit idag med, så köpte med mig den hem. Blir väl att kika lite i den och skratta åt mig på korten, haha!


Fick en fråga om inlägget "101111".
Anonym: med fotbollsgymnasiet?:)
Svar: Jag antar att du menar spinningen, så ja, den var med fotbollsgymnasiet :). ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är en router för något?

2010-11-12 @ 16:52:15
Postat av: hanna

vad är en router? XD

2010-11-13 @ 12:52:39
Postat av: Anonym

hur blev ditt skolfoto?

2010-11-13 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0