101109

Guten Tag! När man vaknade idag var marken vit av snö, då var det dags för det igen. Kul med slask som det är just nu!

Idag på fotbollsträningen så var inte Dejan där för han var visst i Serbien, men vi hade hans typ assistent istället, så vi typ spelade hela träningen. Sedan på idrotten hade vi styrketest. Det gick helt okej, ville haft en femma (som var högsta "betyg") på en sak till, men fick en fyra på den. Då har jag ju iallafall något att träna upp mig på (a. Vi hade matteprov idag med, och det gick väl sådär. Jag trodde att det skulle vara lätt eftersom uppgifterna i boken varit lätta, men det var inte så lätt som jag trodde. Hann inte ens färdigt med alla uppgifter! Sen kan jag nog snart få utbrott på min mentor! Kan man vara segare?! Haha, skulle inte tro det faktiskt...


Nu blir det att plugga till engelskaprov, hell yeah! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0