100507

Ganska skön skoldag idag. Vi hade först engelskaprov, men det var inte svårt precis. På svenskan började vi kolla på filmen "This is England". Jag känner på mig att den kommer bli hemsk så småning om, men vad vet jag? På inriktningen spelade jag inomhusfotboll med ett antal andra personer. Olof (vår lärare) opererade äntligen ut min speta! Skönt att få ut den (Y). Efter en timmes spel ungefär var det blod över hela golvet i gympahallen. Då hade ju Otto börjat blöda på sin fot, så då skulle ju alla Korsbergakillar operera honom. Haha! Sämst var dem. Vi tvättade iallafall av golvet, och fortsatte spela när han var omplåstrad.

Jag har plåster under foten, haha!



Han hade ju bara ont i ena foten, men de skulle ju plåstra om båda x).


Nu laddar jag inför bortamatch ikväll mot Moheda. Vi ska fan vinna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0