100325

Oj, oj vilken dag säger jag bara! Vi fick våra avslutningskläder idag, det är nice! Camilla stog framför klassen och ropade upp vad det stod för namn på byxorna så att man kunde komma fram och hämta sina byxor. Till slut kom ju mina. När hon höll upp dem inför klassen säger Jasin: Ida, det står "Ey you" med v. Jag bara: Men kul Jasin. När jag hämtade byxorna så står det "Ey yov!" på dem! Vafan är det för jävla fail?! Jag blev så jävla förbannad! Jennika som har beställd kläderna, och jag gick och ringde till företaget för att klaga. Jäkla dryg tjej i telefonen alltså! Vi ringde och berättade vad som hänt och vad det skulle stå egentligen + att vi inte hade fått ett par byxor som vi skulle ha till Jennika. Det tog en stund, men till slut så sa hon i telefonen att jag ska få ett par nya byxor (y. När vi lagt på började vi ju undra om jag ska skicka tillbaka de andra byxorna som blev fel och kolla så att de verkligen stavar rätt denna gången, så då ringde vi ju igen. Hon sa att jag får behålla byxorna med fel, och jag behöver inte betala något för de nya byxorna. Så jag får två par byxor till priset av ett! Sen hade hon den korrekta stavningen som hon själv sa var: E.y.you med u som i Ulla (y. Jag hoppas att de nya bxorna blir rätt iallafall (y. Tröjorna blev iallafall nice! ♥


Fail, haha!


(Y)


Lägg märke till att de har stavat rätt till "ey you" här!
Mats, we miss you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0