100303

Hejsan!

Jag är på strålande humör idag! Solen skiner, ingen snö på vägen och snödroppar börjar ploppa upp ur marken. Det betyder att VÅREN ÄR PÅ VÄG!

En annan sak som gör mig på toppenhumör är skoldagen. Den har varit jäkligt slapp och rolig. Cissi var inte i skolan idag, så på kemin fick vi kolla på Ice Age 3. Riktigt nice! Andra lektionen var den enda som var typ riktig, historian. På idrotten hade Henke lektionen. Vi var ute på fotbollsplanen och körde doppboll och brännboll. Det gick inte så bra att springa i den hårda snön, rätt som det var försvann ju marken under en, haha! Kul var ddet även om det var lite för kallt. Sista lektionen hade vi tyska. Jag och Hanna filmade lite i skolan och intervjuvade Ahlstrand. En massa skratt, för fy vad kul det var, haha! Ni får kanske se filmen när den är klar, inte så mycket att se, men de roliga klippen får ni kanske se. Dagen var slut vid 13.05.

Nu är min syster så snäll mot mig att hon gör våfflor åt mig. Nice! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0