100609

Tänk, detta var absolut sista dagen på Landsbro skola! Det är fan sorgligt. Jag har gått på den här skolan i 10 år, och nu ska jag bara byta? Det har iallafall varit en sjukt bra dag idag (Y). Först var det spex, ni får nog se lite klipp från det senare, men hinner inte lägga in det nu. När det var slut fick vi städa ur våra skåp, mitt älskade nummer 140. Redan då kändes det konstigt, vi ska faktiskt sluta. Det sorgligaste var nog att städa ur Mats skåp. Det var ju inte tömt sen allt hände, usch. Iallafall, efter det var det dags för idrott, eller vi kollade på filmer som Håkan filmat på oss under idrotten. Därefter laddade vi alla om till brännboll mot lärarna. De hade ingen chans mot oss kingar, så vi vann ju (Y). Jag och Malin ägde, Malin slog och jag sprang (Y), haha! Vinsten blev vår, sen var det att springa ut och ha vattenkrig mot de andra niorna. Snacka om att jag blev blöt! Svinkallt, så jag kommer definitivt bli sjuk nu, annars blir jag förvånad, men det var skönt efteråt att få på dig varma kläder igen! Sist på dagens schema var fika med klassen i klassrummet. Stina, Hanna och Elin hade gjort en DVD-film från de här tre åren. Både glada och ledsna minnen fanns på den, men snacka om att vi ändå har haft tre riktigt bra år! Det blev en och annan tår och så klart skratt av den fina filmen. Jag ska få filmen av Stina sen hoppas jag :). ♥


Alla gamla skolfoton åkte ut och alla böcker åkte i soptunnorna.



Blöta och fina efter ett kallt vattenkrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0