TIVOLI CUP 2010

Shit vilken bra vecka det har varit här i Hilleröd! Vi har haft så jäkla kul, träffat underbara människor och spelat bra fotboll (Y). Vi har varit med om det mesta som kan hända typ, haha! I cupen var vi fyra lag från Landsbro, och tre av de lagen kommer hem med en pokal. G18, det vill säga mitt lag fick silver, G15 fick också silver och B13 fick pokal för sin vinst i B-finalen. Dessvärre gick det inte så bra för G13, de lyckades inte göra ett enda mål under turneringen, men vi hade lika kul ändå! Tack alla för en superbra och kul vecka! Ni får se bilder när jag kommer hem, jag är fortfarande kvar här i Hilleröd. Jag tror jag kommer hem imorgon. Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0