TOUR DE SKI NU

Är hemma från kusinerna nu. Vi käkade pepparkakor och kollade på Robinson. Vi alla missade det i fredags, så vi fick kolla på reprisen. Någon mer än vi som tycker det är lite kneigt att hon, nu kommer jag inte ihåg vad hon heter, men att hon som har blivit utröstad två gånger i rad nu får stanna kvarändå? Nu har hon blivit utröstad av båda lagen, och nu ska hon få ett eget lag? Jag tycker det är lite knepigt faktiskt, men aja. Det var en helt okej förmiddag, förutom att jag var så himla trött!

När vi kom hem åt vi samma mat som vi gjorde igår kväll. Någon kyckling med klyftpotatis och en sås. Fy vad det var gott! Tar nästan platsen som min nya favoriträtt. Efter maten la jag mig i tvsoffan och slummrade lite, och nu sitter jag här med mamma och pappa och kollar på Tour de Ski sprinten. Heja alla svenskar!

Svar till Felix: Jag skrev ju att jag inte orkade lägga in fler bilder, men om du vill att jag ska göra det så kan jag väl göra det. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0