SVAR TILL ANONYM

Fick en fråga från anonym.
vad ska du gå på gymnnasiet? :P

Svar: Jag har faktiskt inte bestämt mig än. Det ska ju vara klart den första februari, men jag kan inte bestämma mig. Jag ska iallafall gå Njudungsgymnasiet i Vetlanda. Program jag väljer mellan är Special utformat program (SM), Samhäll (SP) eller Handel (HP). Jag skulle faktiskt gärna vilja jobba i klädbutik, men mamma tycker att jag inte ska det eftersom det är dålig lön och dåliga arbetstider. Annars vill jag gärna följa min dröm och jobba inom musiken på ett eller annat sätt. Många i min släkt och familj är lite skeptiska över den drömmen, så därför blir det inget sånt program, även om jag kanske vill egentligen. Men som sagt, jag har inte bestämt mig än. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

men man ska inte lyssna på sina föräldrar, man ska lyssna på sig själv, så om då verligen vill gå HP s ska du det;)

2010-01-06 @ 12:18:39
Postat av: anonym

men det är väl inte släkten som ska gå gymnasiet??

2010-01-06 @ 12:47:35
Postat av: emily

ida, om du vill bli någonting inom musiken ska du ju satsa på det, man ska alltid försöka iaf. Du kan börja på ex media elr musik, men sen byta om du inte trivs. Så har jätte många gjort:) <3

2010-01-12 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0