100128

Hej!

Igår var jag ju på gymnasiet hela dagen. Var på en lektion med SM och en med HP. Sen blev det lite snack med med SYV på de båda programmen. Hur som helst så var det ganska skönt att slippa skolan för en gångs skull och sen var det ganska kul att kolla hur det är och så. För er som undrar varför jag gjorde det, så är det för att gymnasievalet ska vara valt senast på måndag, och jag har inte bestämt mig än! Illa av mig, börjar få lite panik faktiskt. Jag gick även på stan en liten stund medans jag väntade på bussen. Köpte då en behövlig almernacka, ett par öronhängen och ringar.

Båda som ni ser från Gina Tricot. Örhängerna kostade 20 kronor, så det var ett kap. Det var ett par örhängen till, men de sitter inte kvar som ni ser, haha!



Idag var skolan helt okej. Hände inte så speciellt mycket, men det känns väldigt skönt med studiedag imorgon! Nu sitter jag även och laddar inför kvällens nio varv på mathusrundorna. Kommer nog bli ganska jobbiggt pga all snö som har kommit de senaste två dagarna, men det ska nog gå bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bestämt dig än då?

2010-01-28 @ 17:19:04
Postat av: Anonym

va är mathusrundorna?

2010-01-28 @ 17:52:32
Postat av: Miriam

Gillar man samhällsämnena och så så är SM kul, faktiskt :P fast det är ganska likt 9:ans ämnen och så :P jag kan säga att jag tycker väl inte att ämnena är dunder kul direkt.... men jag skulle absolut inte vilja byta :P :D det blir nog jätte bra, tror jag :)

2010-01-28 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0