100125

Hej!

Dålig uppdatering, jag vet. Även om jag inte har gjort någonting idag så har jag inte fått tillgång till internetet eftersom Anna letar en ny mobil.

Skoldagen idag var väldigt seg. Mycket segare än vad måndagar brukar vara faktiskt enligt mitt tycke. Jag kom iallafall gång på bilden, wiho! Det behövdes, och det började iallafall bra. Får hoppas att hela teckningen blir fin rätt igenom bara. Efter skolan har jag typ bara suttit och inte gjort något. Väldigt slött av mig, jag vet. Jag var iallafall ute och gick med mamma, Anna och Issa. Vi gick förbi affären och då köpte jag nya Frida tidningen. Gissa vad som fanns i den? En gymnasieguide! Precis vad jag behöver! Haha!

Fråga från anonym: vet du några mer som har kommit in? och hur var alla som du träffade där på fotbollsgymnasiet? :P

Svar: Jag har inte så stor koll på vilka som har kommit in på fotbollsgymnasiet om jag ska vara ärlig, men jag tror att alla tjejer som sökte och var på uttagningen kom in eftersom vi inte var så många. De tjejer som var på uttagningen kände jag redan lite allihop, så det kommer nog bara bli bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0