100124

Good morning sunshines!

Jag känner mig faktiskt på väldigt bra humör idag för att inte ha sovit så mycket i natt. Hade mardrömmar som vanligt. Jag fattar inte vad det är för fel på mig, jag drömmer ALLTID mardrömmar. Helt lustigt. Iallafall så är det söndag idag, vilket betyder att det är skola imorgon. Lite tråkigt, men vi har ju studiedag på fredag, så det är ju ingen lika lång vecka som vanligt. Det blir nog att plugga lite engelska och hemkunskap idag iallafall. Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu, så vi hörs senare under dagen! ♥

Måste bara tillägga att jag älskar smycken från cocoo.se! Så himla tuffa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du några mer som har kommit in? och hur var alla som du träffade där på fotbollsgymnasiet? :P.

2010-01-24 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0