100122

Hej!

Blev ingen uppdatering igår eftersom jag bara hann med plugg och träning. Nu är jag tillbaka iallafall! Skoldagen började med engelska. Den var ganska slapp, vi rättade mest läxor och grejer. Därefter hade vi svenska. Vi började med Nationella proven helt oväntat. Men det var bara en text vi skulle lyssna på och sen diskutera den, så det var inte superfarligt precis. Sen var det dags för fysikprov. Det gick faktiskt riktigt bra! Det var kanske en eller två frågor jag var lite osäker på, resten gick bara bra. På inriktningen gick vi ner till Hårdasjö för att pimpla och lite sånt. Ingen fisk blev det, men det trodde jag inte heller. Efter skolan satt jag, Julia och Bella och underhöll Michael (Bipple, men jag säger alltid Michael) en stund, vi fick inte gå hem för honom, men efter ett tag så smög vi hem ändå. Haha! Vi är lite onda. ♥ 


Julia tester att pimpla.


Vi gjorde även pinnbröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0