100120

Hej!

Skoldagen idag har varit väldigt skön måste jag säga. Den började med Fysik, fast där gjorde vi inte så mycket känns det som? Gick mest igenom till provet på fredag. Efter det hade vi SO. Där hade vi en vikarie, så vi fick en stencil att göra. Jag, Jasin och Karl blev klara ganska snabbt, så sen satt jag och Jasin och kollade på Nigahiga resten av lektionen, haha! Det är verkligen bäst! Sen kom vår älskade tvåtimmarsrast. Det blev pokerspelande och lite snack med folk. Det tände till mellan vissa personer också, så det blev lite drama med. Dagens snackis skulle jag tro. Sista lektionen för dagen hade vi tyska, och den var ovanligt slapp för en gångs skull den med. Sist kom författaren Tommy Deogan och berättade om sin ungdom, sin bok om sitt liv han släppte i somras m.m. Jag måste bara säga att fy vad bra det var! En hel del skratt fick man också! Riktigt riktigt bra enligt min åsikt. Jag vill nog läsa hans bok, men jag läser inte så mycket tyvärr. Därför vet jag inte om det kommer bli av, men man får ju hoppas? ♥


Tommys bok "Blodsbröder".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0