100112

Hej!

Skoldagen har varit ungefär som alla andra. Först på Elevens val började vi kolla på förra årets nationella prov, så att vi vet hur det ser ut ungefär, och jag börjar verkligen bli nervös inför dem! På idrotten gick vi igenom lite grejer och sen fick vi dansa Jenka. Fy vilken sexig dans alltså, haha! Ska dansa den imorgon igen på idrotten tror jag iallafall, plus bugg, och bugg är ju kul! Sista lektionen hade vi hemkunskap. Gjorde smulpaj med blåbär, helt okej faktiskt jag som inte brukar gilla paj, fast smulpaj smakar inte som vanlig paj så det var ju okej. På vägen hem snackade jag och Julia en massa. Det behövdes, och snacket fortsätter nog imorgon. Vi står ut tjejen!

Nu har jag precis kollat lite på One Tree hill, men nu är det dags för tyskaglosor. See you! ♥


Jasin, Öller, Makrill och Karl innan idrotten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0