100111

Hej!

Dagen började med en försovning. Mamma kom och väckte mig vid halv åtta och då fick jag rusa upp och slänga i mig lite frukost och sen upp till skolan. Våra måndagar är ju inte precis roliga. Bara fem minuters raster hela dagen utan en tio minutare. Fast jag tycker att dagen rullade på ganska bra ändå. Visst är det ju lite som det är i vår klass, men jag har ju Julia! På engelskan delades vi in i grupper. Vi ska typ jobba med att vi ska resa någon stans och så ska vi vara några personer och lite så. August och Patrik är även i vår grupp med, men de var inte i skolan idag. Iallafall så ska Patrik vara pappan i familjen, August blir mamman, jag är storasystern, Julia och Eddie är småsyskonen som är tvillingar. Det här kan nog bli ganska kul tror jag, haha!

Nu ska jag plugga tyskaglosor, men vi hörs säkert senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0