100103

God morgon!

Idag fick jag hoppa upp tidigare än jag egentligen behöver, men vad gör man inte för sin släkt? Vi ska åka till Anton och Ellen och fika vid elva idag och farmor Britta kommer även att vara där. Måste ju tacka henne för julklapparna vi fick av henne, eftersom hon inte var med på julafton. Jag känner att jag behövde sova längre idag, jag hade en massa lustiga drömmar i natt så jag har inte sovit supergott precis. Några drömmar var lite läskiga, en annan blev jag hur glad som helst för. När jag vaknade och insåg att det var en dröm var det inte lika kul längre, men man kan ju alltid hoppas att det är så i verkligheten med. Så nu ska jag bara ner och äta frukost och sen sticker vi. En bild på dagens outfit kommer någon gång senare under dagen. See you all! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0