SVAR PÅ FRÅGOR

Jag har fått lite kommentarer från två anonyma som jag tänkte svara på.

Fråga 1:
vad är mathusrundan?
vem är lisa och jennifer, efternman?:)

Svar: Vad mathusrundan är har jag svarat på tidigare, men jag kan lika väl svara igen :). Det är intervaller som vi kör med fotbollen. En liten restaurang i Landsbro heter Lilla Mathuset. Runt den finns det en liten slinga som är kanske 800m eller något. Där springer vi. Man ska springa kanske 80% av maxhastighet och springa i så jämt tempo hela tiden. Tränarna tar tid, så man ser vart man ligger. Vi ökar på ett varv varje vecka. Första veckan sprang vi sju varv, veckan efter åtta och så vidare. Sista gången vi kör brukar vi vara uppe på 15-16 varv eller något. I mellan varje varv hade vi till en början en minuts vila, men idag sänktes den till 40 sekunder, och så kommer det nog fortsätta vara. Jag hoppas du förstod det mesta iallafall.
På andra frågan så är Lisa en väldigt bra vän till mig som bor i Sävsjö. Det ska inte vara Jennifer, utan Jennika, och hon går i min klass. Jag vet inte om det blir dumt att jag lägger ut efternamn, så det skippar vi.

Fråga 2:
vad är det för fotografering?:)
kan inte du visa bild på din familj?:)
är klas din bror?

Svar: Min syster är lite fotomodell, och detta var bara en vanlig fotografering så att hon kan få bilder till sin portfoljo och så att fotografen får bilder som han kan visa och få jobb på.
Jag hittar inte så många bra bilder på min familj faktiskt, men kan visa en här iallafall

En bild från Turkiet i höstas. Mamma, pappa, Anna och jag :).

Klas är min pappas bror, alltså min farbror :).

Tack för frågorna! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

har din syster en blogg? skulle vilja kolla på den iaf, om hon har en? :)

2010-02-03 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0