SEG DAG

Snacka om seg dag! Hägne var här en stund på förmiddagen, men han har åkt hem nu. så nu sitter jag framför vår TV och kollar på Smallville. Väntar på att One Tree hill ska börja så att jag kan kolla på det och sen duscha. Om någon är ledig ikväll får du gärna höra av dig, för jag har inget att göra! Eller en stund ska jag till mormor och fira henne, men det tar nog inte hela kvällen.

Fresten så har jag fått SMS från Anna. Hon skriver att Thailand är det bästa hon varit med om, haha! Så jag får väl tjata på mamma att vi drar dit (A). ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha åh jag vill också åka till thailand ^^,

2010-02-12 @ 15:29:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0