GOD NATT


Kärlek på låten ♥

Sitter här vid mitt skrivbord och sjunger lite för mig själv som vanligt. Var nyss inne på Lunarstorm för första gången på typ tusen år! Läste en massa gamla mejl och grejer, jag måste bara säga att fan vad jag saknar tiderna! Blev en och annan tår fälld faktiskt. Men sånt är livet bara, tyvärr. Ni kanske inte tänker på mycket på allt som var, men det gör jag. Minns ni Arla? Fan vad kul vi hade med det! Haha! Minnen for life ♥

Jag ska hoppa in i duschen nu och sen blir det sovdags. Fast lite One Tree Hill blir det ju självklart med (a). Jag saknar faktiskt redan systern min, och hon har bara varit borta en av sexton dagar! Hur ska jag överleva?! Aja, god nattpuss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Tom ^^

Jag tänker oxå ;) var fett mkt najjsigare än vad de är nu :D inge bekymmer bara fina dagar typ :P

2010-02-09 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0