FRILUFTSDAG

Toppendag idag! Vi hade friluftsdag idag, och som jag sa idag på morgonen så bowlade jag. Vid halv nio åkte bussen in till stan och lämnade av oss. Jag, Bella, Bella, Julia och Kajsa var en grupp och bowlade. Jag kom faktiskt inte sist! Stolt får man ju vara, haha! Riktigt kul var det, och en jäkla massa skratt blev det. När vi inte fick bowla mer var vi tvugna att gå på en promenad runt i Vetlanda, men det var inte så farligt sen ändå. Efter promenaden gick jag, Julia och Kajsa för att käka på Chili Thai. Bella och Bella var inte hungriga, så de följde inte med. På Chili Thai kom Ellen och Emily och hälsade på. Kul att träffa dem! Har inte träffat dem på hur länge som helst! Väl mätta följde jag och Julia med Kajsa och gick på Gallerian. Hon var tvungen att köpa något, varför vet jag inte, men hon var det, så vi gick nog till slut tre varv inne på Gina Tricot och två varv på Vero Moda. Kajsa fick iallafall med sig ett skärp hem till slut. På väg till bussen gick vi in på Lidl för att shoppa kakor och godis, och Kajsa hade skrattanfall, haha! När vi kom in i bussen kollade alla på oss för att vi skrattade så jävla mycket. När vi satt oss på våra platser till slut blev Kajsa helt seriös och sa: Shit, jag har skämt ut mig för hela skolan, jag skrattade! Haha! Bara vi som tycker det är kul, men så är det (Y). Mycket bra dag tycker jag! ♥

Snygga Kajsa.


Sötnosen Julia.


Tre kingar på bowling (Y).


Bella in action.


Bästa ♥


Lite film från dagen, haha!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha, så himmla kul ;p

''har du klippt bort när jag filmade din näsa xp hah '' <3

2010-02-04 @ 22:13:37
URL: http://kajjsaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0