100228

Ett stort grattis till Jesper som fyller 16 år idag :) ♥!

Ojoj vilken kväll/natt/morgon det har varit. Malin, Julia och Bella K kom igår och hjälpte mig med vår fina tårta! När den var klar och ballongerna var uppblåsta ringde vi till Bella och bjöd in henne. Vi gav henne paketen som hon öppnade och sen beställde vi pizza. Vi gick och hämtade den och käkade till Melodifestivalen. Då kom även Alle och Johan. Sen rullade bara kvällen på. Julia gick tyvärr hem vid 11-12 tiden eftersom hon skulle spela match idag. Vi andra kollade på New Moon och sen gick vi upp och kikade på One Tree hill. Vid 4 tror jag vi stängde av tven och sov. Bella och Malin i min säng. Jag, Bella K, Johan och Alle på en madrass jämte sängen. Lite trångt, men det funkade, haha!

Malin åkte hem typ direkt när vi vaknade, vid halv 12. Sen stack Bella K hem när vi åt frukost vid 1 ungefär. Bella åkte hem sedan och Alle och Johan stack nyss hem. Aja, nu ska ni få se lite bilder (Y). ♥


Malin fick uppgiften att blåsa upp ballongerna.


Vår snygga skylt ;)


Bjuder lite, haha!


Tårtbakning.


Klar fjärlistårta. Fin va (a)?


Paketöppning :)


Bella blev chockad för att tårtan var så fin, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0