100226

Grattis till Jasin som fyller 16 idag :)! ♥

Skoldagen idag har varit väldigt kul, för det mesta iallafall! Första lektionen fick vi tillbaka Nationella proven i svenska, både läsförståelsen och uppsatserna. Läs var jag lite besviken på, men uppsatsen är jag nöjd med! Efter den lektionen skulle vi ju beställa våra avslutningströjor. När vi hade kommit fram till vilket tryck vi skulle ha, så ville inga killar ha det, och då skulle de ju byta tryck. Ett bråk och en massa skrik senare kom vi fram till en lösning. Vi ska helt enkelt ha båda trycken! På inriktningen hade amerikanerna/kanadensarna idrotten. Vi spelade fotboll och basket. Lektionen var faktiskt riktigt rolig! De är riktigt sköna och roliga att prata med (Y). De försökte bjuda med oss till kyrkan ikväll, men jag är inte så mycket för kyrkan, haha!

Nu ska jag ta bussen till stan och köpa lite födelsedagspaket och så. Vi hörs! ♥


Jeans - Bik Bok
Tights (under jeansen) - Lindex
Linne - H&M
Kofta & Armband - Gina Tricot
Klocka - Ur & Penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0