100225

Grattis Robin Croona som fyller hela 20 år idag :)!

Skoldagen har varit skön som vanligt just nu. Lektionerna har rullat på, även om jag har varit lite trött, iallafall på förmiddagen, men snackar man för länge i telefon på kvällarna får man väl skylla sig själv? På engelskan hade vi amerikanerna igen. Vi lekte lite olika lekar och snackade om tillit och så. Kul var det! Vi körde en lek där man skulle säga till den som satt vänster om en: If you love me, can you please, please smile? Den andra skulle då svara: I love you, but I just can't smile. Den som log eller skrattade åkte ut. Sen skulle Pierre fråga en utav tjejerna från Kanada. Pierre: I love you so much that I can dance for you! Så ställde han sig upp och började dansa, haha! Alla började ju asgarva! Himla klockrent alltså. Vi har även bestämt våra avslutningströjor nu. Ska beställa dessa imorgon.

Nu sitter jag här och käkar soppa, får se vad jag hittar på fram till min favoritträning. Puss ♥


Tights - Lindex
Linne - Gina Tricot
Tjocktröja - Adidas
Örhängen - Glitter
Klocka - Ur & Penn


Kommentarer
Postat av: josefin

skriv i ett inlägg hur tröjorna ska se ut? (A)

2010-02-25 @ 16:55:33
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0