100211

Hej!

Förlåt mig för min grymt dåliga uppdatering, men jag har faktiskt inte varit hemma på tre dagar nu.

Ikväll var det ju åhörarkväll. Första lektionen hade vi SO med 9A. Vi diskuterade en massa olika grejer om Hitler. Det var inte så kul precis. Andra lektionen hade vi idrott. Där dansade vi Jenka, riktigt sexigt faktiskt, haha! Sen kollade vi på en massa roliga filmer. Vår klass är ändå lite kul ändå (A). Sista lektionen hade vi engelska och vi skulle stå framför föräldrarna och snacka om en resa vi har gjort, alltså vi hittade på en resa. Min grupp var ju helt klart sämst! Haha! Så himla dåliga var vi! Föräldrarna och resten av klassen fick väl sig ett gott skratt iallafall (Y). ♥


Tights - Gina Tricot
Linne - JC
Tröja - Adidas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0