100209

Hej!

Skoldagen idag började med Nationella proven, läsförståelse i svenska. Det kunde gått bättre känner jag. Vet redan några slavfel jag gjort, men sånt är livet. Så vi missade ju de två första lektionerna pga det. På idrotten fick vi köra lite lekar och hoppa på trapets eller vad det heter? Vi säger studsmatta, haha! Men det var väl helt okej. Sista lektionen hade vi ju hemkunskap, och där hände det ju lite grejer, men de är bortglömda nu (A).

Ska plugga till vårt kära biologiprov som vi har imorgon. Jag tror jag har varit med på fyra lektioner i detta området, och jag har inte lärt mig så mycket. Så vi får väl se hur det här går? Får plugga som fan nu om det ska gå bra. Vi hörs nog lite senare! Puss på er ♥


Mjukisbyxor - Adidas
Tjocktröja - Bik Bok


Kommentarer
Postat av: linda

skrev du också fel datum ? : o <3

2010-02-09 @ 20:55:24
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0