100208

Hej!

Skoldagen idag har varit ganska skön även om det inte har varit några raster. Den gick snabbt och så iallafall, men det hände inte speciellt mycket.

Jag måste berätta om en sak som är jävligt kul, haha! Igår åkte ju Anna, Malin och Emma till Thailand. Vid 23.00 skulle flyget lyfta. Vid 21.30 ungefär fick jag ett sms av Anna där det stod: Bra början! Malins pass har gått ut. Resan börjar nu! Jag kunde inte annat än skratta åt dem, haha! För det första, vem kollar inte om sitt pass gått ut, och för det andra är det så typiskt Malin. Så de fick ta bussen till polisstationen i Stockholm och köpa ett nytt pass för dyra pengar och sen sticka tillbaka till Arlanda igen. De kom iallafall med planet som tur är (A).

Nu ska jag plugga biologi och matte, låter ju toppen, eller hur? ♥


Jeans & Armband - Gina Tricot
T-Shirt - Haléns
Diadem och Örhängen - Glitter
Klockor - Ur & Penn


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :)

2010-02-09 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0