100202

Hej!

Ett stort grattis till Johannes som fyller 16 idag :) ♥

Blev lite sen uppdatering nu, men jag har inte pallat sätta mig vid datorn förän nu. Har ju egentligen träning nu, men har sjukt ont i huvudet och en förkylning har slagit till, så det blir inget med det. Tråkigt! Vill verkligen inte bli sjuk!

På idrotten idag hade vi basket. Jag och Jasin var på samma lag och kom mot ett anfall. Alla klarar typ att dunka i bollen, och så kom jag med bollen och motståndarlaget täckte så att jag inte kunde skjuta. Jasin skrek ju självklart att jag skulle dunka i bollen, men jag är ju så jävla kort så jag nådde ju inte! Hahaha! Bara jag och Jasin som tycker det är kul, men ändå! Monica var sjuk, så vi fick en vikarie på tyskan. Han är franskalärare och kunde ingen tyska, så det var ju lyckat (Y).

Nu ska jag se om mitt huvud orkar med lite judendom. Puss på er ♥


Jeans - Gamla så har ingen aning
Linne - JC
Tjocktröja - Lager 157
Halsband - Bik Bok


Kommentarer
Postat av: Hannes

haha :D tack sötnoowws ! :) <3

2010-02-03 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0