100201

Idag är det ingen vanlig dag, för det är bästa Felixs födelsedag, så ett STORT GRATTIS till dig killen :D ♥

Skoldagen idag har varit jävligt skön. Jag satt i kiosken med Ewa hela dagen, förutom svenskan och engelskan, men det var inte så farligt. Blev en massa snack och skratt. Haha! Bäst var det! Har faktiskt inte så mycket mer att säga om det.

Ni kanske inte la märke till det, men jag hade jeans och smink på mig idag i skolan för första gången på två månader, värt en applåd! Haha! Kände att jag måste bryta trenden med mjukisbyxor nu. Jag tror att fler tycker det med (A).

Efter skolan nu har jag läst i genom alla sidor till SOprovet och nu ska jag göra min matteläxa. Först ska ni få en bild på dagens outfit.

Jeans - Lee
T-Shirt - Cubus
Tjocktröja - Lager 157
Armband & Ringar - Gina Tricot
Klocka - Ur & Penn


Kommentarer
Postat av: felix :)

tackar tackar :) <3

2010-02-01 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0