100106

Hej!

Blev inga mer inlägg igår, förlåt mig för det, men hade inte tid med det.

Jag och Bella följde med Malin hem efter skolan igår. Vi satt och snackade lite, sen kom även Alissa och Kajsa. En massa skratt och snack som vanligt. Vid fem ungefär började vi fixa oss lite smått för att slippa stressa. Jag måste säga att jag har nog aldrig tagit så lång tid på mig att gra mig i ordning innan, men allt var ju tvunget att vara perfekt, Bella, Kajsa, Malin och Alissa vet varför. Inte för att det funkade, men ändå. Vid tio ver åtta ungefär skjutsade Malins mamma oss till Withala. I början var det som vanligt, inget drag, men det kom igång till slut. Kvällen var helt okej, inte den kvällen som jag hoppats på och som jag kom dit för att ha, men den blev helt okej. Tack Martin för att du är så lätt att snacka med och för att du lyssnar, även Bella, Malin och alla ni andra (Y).
Efter Withala hämtade Cissi oss igen och vi alla åkte hem till Malin igen och sov där. Ni är bäst brudar! Bilder kommer senare när Kajsa har skickat. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0