PLUGGA HISTORY

Idag kom vi lite sent till fotbollsträningen, men det gjorde inte så mycket. Vi kollade på en film om typ finter och sådant. På idrotten spelade vi innebandy, och det är verkligen inte min sport! Det var kanske inte så jätteroligt. Efter vi slängt i oss lite mat från skolans julbord var det dags för årets hittills svåraste matteprov. Förhoppningsvis gick det väl ganska bra. På mentortiden planerade vi lite till imorgon och sista lektionen hade vi läxförhör på Asiens naturobjekt. Jag tänkte att jag skulle skynda mig att göra det eftersom man fick sluta när man var klar med det. När jag började gick den tidiga bussen om nio minuter, sen sex minuter senare var jag klar, så det blev att springa till bussen och jag hann! Skönt att komma hem tidigare.

Imorgon är det sista skoldagen, men det hindrar väl inte vår lärare att ge oss läxor/prov, så blir att plugga till historiaförhöret nu. ♥
Intressant? Inte ett skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0