101225

Igår firade vi ju jul hos Ulrika och Lasse. Vi började som vanligt med julbord. Vid klockan tre var det självklart Kalle Anka på tven samtidigt som vi fikade, och efter det kom tomten. Efter julklappsutdelningen åt vi kvällsmat och vid niotiden tog vi bilen hem igen. Jag är nöjd med klapparna jag fick igår, och jag hoppas att ni också är det! Här får ni lite bilder från igår. Jag kom fram till att jag MÅSTE klippa min lugg, man ser inte mina ögon på några kort! ↓

Kusinerna Axel, Moa och Rut.


Sis och jag.


Alla kusinerna samlade.


Familjen framför granen.


Morfar, mormor och barnen!


Tomten!


Jag och mormor bakom alla paketen.


Vad jag fick: Smyckeshängare, läppstift, "Smoothies" hörlurar, One Tree Hill säsong 7, ljuslykta, ljusstake, almernacka, ljus, godis, lobvas.

Nu ska jag kika ut en julklapp till farmor innan jag gör mig i ordning igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0