101219

Nu ska jag berätta vad vi gjorde för kul igår innan julfesten. En stund efter klockan fyra åkte Johannes till ishallen för att hans lag skulle spela glögghockey. Spela lite smått fulla, alltså bara för skoj. Vid halv fem kom Frida och hämtade upp mig och fyra andra flickvänner till några killar i laget. Vi stack till ishallen där vi smög in i ett omklädningsrum, satte på oss hockeyutrustning och åkte ut på isen, haha! Vi hade ett var sitt band i handen, sen stack vi och band ihop killarna två och två och spelade tjejerna mot killarna. De blev nog allt lite förvånade när vi kom ut där på isen. Tyvärr blev det förlust, en kul var det! Jag har inte fått några bilder än, men ni får se senare när jag fått dem.

Vi tjejer gjorde oss i ordning och sedan gick vi till kafeterian för julbord med laget och tränarna. Det blev en riktigt trevlig kväll.
Jag har ju träning ikväll, och även om det bara är tre skoldagar kvar kommer vi inte ifrån plugget, så nu blir det att sätta sig och plugga på Asiens karta, kul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0