PENGARNA GÅR UPP I RÖK

Ja det gör de efter en dag på A6. Jag fick med mig en hel del hem, så jag är supernöjd med dagen! Ganska flyt hade vi med när vi tjänade lite pengar på en del varor och fick saker på köpet, det gillar vi (Y). Det här fick jag med mig hem idag ↓♥

Papperskorg - Ikea


Korsöronhängen - Sisters
Klocka - Ur&Penn
Trosor - MQ
Guldiga öronhängen - H&M
Dust it - Hårvårdsbaren
Halsband - H&M herr


Halsduk - Vero Moda
Sporttopp - Stadium
Väska - Stadium


Allt är från Bik Bok.


Tjocktröja - H&M
Converse

Kommentarer
Postat av: ELIN

åååh, din lilla....sak :DD jag skulle också köpa converse nu ju. så jag känner mig som en härmapa! :o eller så köper jag andra modellen..? ;) jättesnygga köp iaf :) <3

2010-08-16 @ 12:12:31
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0