MOSSFOTBOLL

Nu börjar jag komma in i det här med skolan igen. Fast det är fortfarande segt. Jag skulle ganska mycket hellre vara ledig. Sen har jag redan tröttnat totalt på en kille i min klass, och jag ska gå med honom i tre år till! Jag kommer aldrig palla det, haha! Imorgon är det iallafall dags för första fotbollsträningen med gymnasiet (Y).

Sen nu förbereder jag mig inför mossfotbollen på träningen. Det är inte säkert på att det kommer gå att spela det eftersom det är så blött, men man kan ju hoppas (a. Får också hoppas på att vi överlever den om vi kan spela, så att vi inte sjunker ner för djupt och drunknar, haha! ♥

Bild från mossfotbollen förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0