MAN LÄR SIG AV SINA MISSTAG

Dagen började med den första fotbollsträningen med fotbollsgymnasiet. Idag var det en ganska slapp, men rolig träning tycker jag. Direkt efter den hade vi idrott med vår inte alls dryga lärare, haha! Man fick ju sig ett gott skratt då och då iallafall. När vi sedan skulle byta om märkte jag att jag glömt linne! Jag åkte ju till skolan ombytt till fotbollskläder, så jag fick gå utan linne hela dagen. Det var inte så roligt eftersom jag hade en ganska kort tjocktröja med mig som inte har världens skönaste tyg. Jag får väl skylla mig själv för att jag är så klantig helt enkelt! Nästa gång ska jag kolla två gånger så att jag har med mig allt ;). Resten av dagen rullade på lika segt som vanligt, hihi! Imorgon ska vi till Aspö, skönt att slippa en skoldag! ♥

Suddig bild! Linda och Natta på engelskan iallafall (a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0