EVERYTIME I CLOSE MY EYES

Idag har jag bytt klass från SM10 till SP10B. Jag tror att det här kommer att bli bra faktiskt. Än så länge har vi bara haft typ en riktig lektion, och det var matten där vi fick göra en diagnos. Annars är det ganska slappt än så länge. Efter skolan skjutsade Natta ner mig till stan, eftersom jag var tvungen att köpa kollegieblock och lite, det får man ju inte av skolan längre. Så nu har jag köpt så att jag klarar mig ett tag iallafall! ♥

Tog en liten macka och Chai Latte på Cecil med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns att köpa i Gallerian också. Om det skulle krisa en dag ;) . hihi

2010-08-25 @ 09:24:32
URL: http://annasjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0