SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Nu tar jag en paus från plugget och svarar på era frågor :D! Hoppas ni orkar läsa i genom allt (Y). ♥

Anonym: Vad kommer du gå på gymnasiet?
Svar: Efter många om och men kommer jag gå SM (specialutformat samhäll).

Anonym: Vad ska du göra i sommar?
Svar: Jag ska självklart vara med en massa vänner och spela en massa fotboll. Utöver det ska jag till Tivoli Cup i Hilleröd i Danmark med mitt lag, resa till Kreta, Rix FM festival och campa. Det är det enda planerade hittils.

Anonym: Vem är din bästa vän?
Svar: Malin, Bella och Julia.

Anonym: Favoritskor?
Svar: Det blir nog mina vita converse.

Anonym: Hur sminkar du dig?
Svar: Som många andra. Concealer, foundation, puder, rough och mascara.

Anonym: Gillar du någon?
Svar: Ja det är klart jag gör! Johannes ♥

Anonym: Har du husdjur?
Svar: Ja, jag har en hund.

Anonym: Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Jag har alltid drömt om att bli sångerska, men pga min enorma scenskräck kan det nog bli svårt? Sen vet jag inte om jag sjunger så bra heller? Vågar inte sjunga för någon! Annars skulle det vara riktigt kul att öppna en egen klädbutik.

Anonym: Har du syskon?
Svar: Jag har min storasyster, Anna.

Anonym: Vilka är dina bästa kompisar?
Svar: Samma som högre upp, Bella, Malin och Julia.

Anonym: Vilka var du med mest på mellanstadiet?
Svar: Då var jag med hela klassen mycket. Men ska jag säga någon person så Stina och Julia.

Anonym: Favoriträtt?
Svar: Taco! Sen är jag helt kär i ris med kassler och beanässås!

Anonym: Sommar/Vinter?
Svar: Sommar helt klart!

Anonym: Vilka sporter går du på?
Svar: Just nu spelar jag bara fotboll (Y).

Anonym: är du utomlands ofta?, för du ser nästan alltid brun ut på dina bilder på bloggenxp
Svar: Jag är väl utomlands högst en gång per år typ. Jag har det i mig, jag solar inte solarium utan jag har det i mig naturligt :).

Anonym: Hund/Katt?
Svar: Hund.

Anonym: Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: En båt (Y).

Anonym: Hur många syskon har du?
Svar: Bara Anna.

Anonym: Är du mycket med din familj?
Svar: På helgerna och så är jag hemma mycket med familjen. Men jag umgås nog inte så mycket med den som jag skulle vilja ibland.

Anonym: Är du modell?
Svar: Haha, det vet jag inte varför du frågar det? Men nej det är jag inte.

Anonym: Vad heter din hund?
Svar: Hon heter Issa.

Anonym: Vem är Anna?:D
Svar: Min storasyster.

Sofie: Berätta om ditt finaste minne! typ ngt spciellt med kompisar/familjen osv. :)
Svar: Mitt bästa minne måste vara från sommaren 2008 då vi var i Hilleröd på Tivoli Cup. Det var riktigt, riktigt kul där jag fick många nya vänner! Helt klart ett minne för livet!

Invigningen på Tivoli Cup.


Anonym: fest/myskväll
Svar: Det beror på humör. Men mest myskväll faktiskt (Y).

Anonym: åka bil/buss
Svar: Åka buss är ju skönt när man har många att snacka med, men bil är på något sätt lite skönare.

Anonym: Få/ge
Svar: Jag älskar att få saker! Haha!

Anonym: Ha kissies tuttar/bli leb
Svar: Haha! Svår fråga! Men jag skulle nog ärligt talat bli leb, jag tycker det är så jäkla fult med sånna bröst!

Anonym: Godis/chips
Svar: Godis!

Anonym: Kram/puss
Svar: Båda! Lika mysigt (a.

Anonym: Kort/lång
Svar: Jag skulle mer än gärna vara lång! Jag vill bli 10cm längre!

Anonym: Högklackar/foppa
Svar: Högklackat till fest, men foppa annars.

Sanna: när tog du navelpiercing?
Svar: Jag tog den 14 April förra året.

När den var nytagen.

Sanna: hur gammal var du och var tog du piercingen?
Svar: Jag var 15 år och tog den på Sonnys Tattoo och Body Piercing i Nässjö.

Sanna: gjorde du det med nån kompis?
Svar: Jesper var med mig som stöd (Y).

Sanna: hur känner du castell?
Svar: Hon är min kusin.

Sanna: vilka kompisar ärdu mest med?;)
Svar: I skolan mest Julia, men på fritiden är det mest Malin och Bella.

Anonym: var ni i trånås? det ligger väl inte i skåne?
Svar: Vi var inte i Tranås här. Utan en by som hette Skåne-Tranås.

Emma: hur gammal är din kille?
Svar: Han är lika gammal som mig, 94a.

Emma: var bor han? :)
Svar: Han bor i den lilla byhålan Åseda, lite långt här ifrån :(

Emma: hur länge har ni vatt tsm?:)
Svar: Vi har varit tillsammans i 1 månad och 1 vecka.

Jag och Johannes. ♥


Anonym: hur lärde du känna Johannes? :)
Svar: Jag lärde känna honom sommaren 2008 då jag var på Smålandslägret i Västervik med fotbollen. Så där började allt :).

Tack för alla frågor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0