100427

Hej!

Hemma från skolan och stan nu. Först i skolan var det Nationella Prov i matte som gällde för mig. Jag kan ju inte säga att det gick superbra, men ett VG hoppas jag på! På idrotten kunde jag inte vara med på orienteringen, så jag var i gymmet och gymmade överkroppen istället helt själv. Därefter hade vi hemkunskap då vi gjorde hamburgare med bröd. Jag vet inte vad jag ska säga om det. De smakade ingenting och vårt bröd var hur degigt som helst, haha!

Min snygga fot, haha!



Hemkunskap.



Efter skolan åkte jag med skolbussen till stan. Jag gick runt i alla affärer och kollade efter en skolavslutningsklänning. Jag hittade några fina, men kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ha! Så efter en timma i affären beslöt jag mig för att köpa båda, haha! Har jag tur hittar jag kanske någon i Berlin också (Y). Jag är så himla rädd att någon ska ha en lika dan som mig, och det vill jag helst inte! Jag köpte även ett linne som ni ska få se sen (Y). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0